OrdekYavrusu merhabalar, bende adet düzensizliğinden gitmiştim doktor ilk ultrasonla bakmıştı kist var demişti alttan muayene etmemişti ilaç verip kontrole çağırmıştı ancak 2.muayenede alttanda bakmıştı.Bazı durumlarda ultrasonla bakılmayıp alttan bakılabiliyor hatta bir seferinde doktor bana evli olduğunu söyleseydin alttan bakardım demişti bende hocam isterseniz bakım demiştim oda tamam gerek yok demişti Siz doktora gidin alttan muayene edeceğim derse ultrasonla olmaz mı diyin baktınız ki doktor mutlaka alttan bakılması lazım diyor o zaman mecbur bakılacak. Şuan bu durumu düşünüp kendinize stres yapmayın ama o olasılığıda göze alıp gidin doktora. Geçmiş olsun umarım dilediğiniz gibi geçer muayeneniz.