0710yusuf Kızlar oğlum emerken ağzının kenarından süt geliyor. Tazyikli geliyor bide sütüm acaba ondan mı kaynaklı bilmiyorum. Reflü çıkıyor araştırdığımda. Belirtisi olabilir mi. Reflüsü olan bebeğiniz varsa nasıl yöntem uyguluyorsunuz
reyreylo 0710yusuf sütünüz tazyikli olduğu işin emmeye yetişemiyordur o sebeple akıyordur. Emdikten sonra kusma, sürekli yutkunma sesleri çıkarması, ağzına tükürük veya süt gelmesi ve gibi durumlar varsa reflüsü vardır.
0710yusuf reyreylo evet tükürük falan oluyor bugün uyku gerilemesi yaşadık. Emmek istedi ememedi. Agladi sürekli. Saat 5 te uyudu
reyreylo 0710yusuf benim kızımda da var maalesef uyurken sürekli ıkınma sesi gibi sesler çıkarıyor ağzına gelen suyu yutuyor çok üzülüyorum:( midesi rahatsız olduğu için emememiş olabilir ben de meme reddinden çok korkuyorum reflülü bebeklerde yemek borusu tahriş olduğu için meme reddi olabiliyormuş sanırım allah kolaylık versin hepimize inşallah bir an önce iyileşirler
0710yusuf reyreylo Amin inşallah. Dün mememi istemedi kendimi kötü hissettim. Mama vereyim diye düşündüm iyice rahatsız olur diye veremedim