Merhaba arkadaşlar 4 ay 22 günluguz 3 gündür gece uykularimiz haram gece gündüz çığlık atoyorbqma asla ağlamıyor gece gözleri kapalı çığlık atıyor almazsam ağlamaya dönüyor sabaha kadar çığlık atıyor gündüz de aynı şekilde sürekli çığlık ayıp bağırıyor uykusuzluktan herkesi çift görmeye başladım baktim diş veya belirti yok hasta da degil bi problemi mi var bana mi anlatmaya çalışıyor tamam kendi sesini keşfediyor çığlık ayıp bagirabilir hatta mutluluk gostergesi diyorlar ama gece neden sabaha kadar dün 12 de uyuttum 20 dakka sonra uyanıp sabaha kadar çığlık ayağımda salladım ama olacak gini değil 3 gündür yardım edin imdat 🥴🤕