Cancanlar Birprenscik cnm kaydın yapılıyor günü gelince tetanoz aşını filan yapıyolar bebek doğunca aşıları için çağırıyolar şart yani
magal Valla ben gittim hem kilomu öğreniyordum hem değerlerime bakıyorlardı aklıma takılan her şeyi soruyordum. Hastanede tahlil yaptırmak başlı başına sorun. Kalp sesini de orada dinlemiştim bebeğimin
Birprenscik magal ben kalp sesini dinledim ama yaşadığım yerdeki sağlık ocağı doktorunu hiç sevmiyorum çok pinpirikli doktor oglumdayken çok sıkıntı çektim bugünde aradılar gebelik düşünüyor musunuz olursa haberimiz olsun diye kan verirsin vitamin alırsın diyor hemşire ama travmam oldu
Birprenscik kahvelisianne ben oğluma hamileyken gittim doğduktan sonra da mecbur gittim ama çok sinir oldum hamile olursam gitmek istemiyorum cins cins konuşuyor değiştiremiyorum da
Birprenscik Nikita öyle olmuyor maalesef herkesin değişim icin talep etmesi gerekiyormus herkeste çok memnun
magal Birprenscik Aynı yerde başka doktor yok mu kaydınızı oraya aldırabilirsiniz x asm olmaz da y asm olur. Gidip doktorla konuşmanız yeterli form veriyorlar
nnuurrr Evlenirken sağlık raporunu aldığım sağlık ocağı gebelik durumunda haberimiz olmalı demişti. Gebeliğimi öğrendiğimde de haber verdim. Kayıt oluşturdular galiba. Gebelikteki aşılar ve bebeğin aşılarının takibini yapıyorlar bu şekilde.
Birprenscik nnuurrr bende ikinci gebeligim olursa haberimiz olsun dediler oğlumdayken gitmiştim(vefat etti) kronik bronşiti vardı sürekli hastaneye sevk ediyordu kendi ilaç vermiyordu sonra saçma sapan şeyler demeye başladı eşimle tartıştık ardından dönüşü olmadı zaten ondan sonra birdaha cocugum olursa gitmek istemedim
Maka_Paka Evet ben gittim. Kayıt açılıyor tetanoz yapılıyor. Değerlere bakılıyor. Hastanyle ugrasmaktansa saglikoacagi daha partik geliyordu bana