cannoo Endişelerini anlıyorum güzel anne ama öncelikle iyi düşün yolunda gitsin herşey💐 Ben çok gezen bir anne olarak bebeğimi 2 ayından beri süt sağıp hep dışarı çıktım. Annemle 1 sokak var aramda sürekli biberonla geziyordum. Yeri geldi dışarda emzirdim, yeri geldi yanımda ki biberonu verdim. Bazen annelerime, babasına bırakıp dışarı çıktığım da onlar da biberon ile süt veriyordu. 15 gün sonra 1 yaşına girecek ek gıda almasına rağmen hala dışarı çıktıkça süt öğünü eksik olmasın diye sağım yapıp bırakıyorum. Şükürler olsun meme reddi yaşamadım. Ben Lansinoh biberondan çok memnunum. Lansinoh ve Philips biberonların ucu anne memesine daha yakın oluyormuş. İstersen onlar ile başlayabilirsin. Vakit buldukça buzluğa süt stoğu yap. Bu şekilde çok rahat oluyor.