0808h Hangi saç şampuanını ve hangi diş macununu kullanıyorsunuz ve neden bunları kullanıyorsunuz? Kendiniz için 🥰
[silindi] 0808h Signal White Now Glossy Shine, beyazlatıyor Bioblas - Üzüm Çekirdeği Etkisi, sebum dengesini sağlamak için (saç tipim yağlı)
Babybloom 0808h şampuan vichy dercos-seboreik dermatitim var bunun için Opalascence macun- beyazlatıcı etkisini seviyorum
Maka_Paka Sensodyne (diş etlerim çok hassas) Gliss yeşil olan (yumuşacık yapıyor ve saçım kıvırcık hacimli duruyor)
Deletedmom104 2kiz Diş macunu hassasiyetimi azaltıyor, şampuanda saçlarım ince telli ve cansız sönük ondan kullanıyorum
marsiyen 0808h Elose keratin bakım setini aldım saçlarıma. Dişlerim için de sensodine ve paradontax kullanıyorum. Gebelikte agarta diş macunu aldım ama hiç sarmadı kullanmadım.