uykucukoalaa ekuzeyto ben 3 4 gün sonra giyebilmistim yüksek bel olduğu için acitmiyordu dikiş yerimi de
uykucukoalaa ekuzeyto artık acitmaz yarayı diye düşünüyorum yüksek belse zaten hiç acitmaz giyebilirsin bence rahatsız ederse çıkartirsin