ahbus94 Kızlar bebeğim 4 aylık hala lansinoh 1 delikliyi kullanıyorum yanlış mı yapıyorum kaç delikli olmalı. Neye göre seçmeliyim anlamadimm
Papatya1234 Lansinoh un uçları s m L olarak gidiyor die biliyorum s den emmek istemıyorsa m deneyebilirsiniz hızlı akış olmasın ki sizin göğsünüzü bırakabilir emıyorsa