Arkadaşlar merhaba oğlumun göbeğinde 1 buçuk ay önce sadece bitane çıkmıştı 2 hafta sonra 1 tane daha çıktı sonra diğeri çıktı . Oğlum 15 aylık. İlk çocuk doktorumuza göstermiştim fucidin krem ve antibiyotik verdi geçmedi cildiye görsün dedi cildiyeye götürdüm. Uyuzdan şüphelendi fakat çocuğumda hiçbir kaşıntı vs yok 9 günlük uyuz tedavisi verdi losyon ve eczane karışımı. Uyguladık bugün kontrole götürdük aynı şekilde duruyorlar zaten hiçbir değişiklik yok. Parça alıp patalojiye gitmesi gerekir net sonuç için vs dedi moralim çok bozuk. Sivilxe veya irin kabuk gibi şeyler hiç olmadı hep böyle kaldı . Sizce nedir başına gelen oldu mu ?