happysole bir köpek annesi olarak sizi çok iyi anlıyorum. Kızım 3 aylık köpeğim 9 aylık. Bizimki bebeği benden kıskanmıyor ama eşimden tut eve gelen herkesten kıskanıyor. Bebeğimizi sahipleniyor ama kimse bebegi sevmesin onu sevsin istiyor. Benim de sıkıntım bebegimizi eve gelen kimse doya doya sevemiyor😅 kediler doğaları gereği köpeklerden daha vahşi bir ırk. O yüzden kolay kolay arkadaş kabullenmezler. Eve kendisinden sonra gelen bir canlı var sonuçta. Kabul ettirmek çok güç olacak😔 kediler hakkında fazlasıyla bilgim var çünkü çocukluğumdan beri onlarla büyüdüm. Annemin iki kedisi var hala ve bahçesindeki sürüyü söylemiyorum bile. Kediniz o evi sahiplenmiş, sonradan gelen canlıyı kabul etmemesi bundan. Ve yüksek ihtimal depresyona bile girer. Eğer arada dışarı çıkan bir kediyse çıkıp günlerce gelmeyebilir. Aslında 9 aylık yavru sayılır yavaş yavaş kedinizi bebeğinize yaklaştırıp sürekli koklatın. Elini özellikle. Zarar verme ihtimaline karşı tedbirli olun. Elini ayağını koklatın o arada kedinizin başını okşayın. Zararsız olduğunu biliyor muhtemelen zaten de kıskanıyor sadece. Maalesef kediler mekanlarını sonradan gelen bir canlıyla asla paylaşmak istemeyen hayvanlar. Ama iyi haber şu ki bebeğiniz ayaklandığında muhtemelen atlatacak. Çünkü artık ona saldırmak yerine oyun oynamak isteyecek. Bir sene sonra da yavaş yavaş olgunluğa eriştiği için bebek umurunda bile olmayacak. Sadece biraz sabır yapacak bir sey yok😊