Bebekim06 2 çocuğumun doğumunu orda yaptım.Biri 2020 diğeri 2023 doğumlu pandemide oda olarak tek kişilik denk gelmişti rahattık refakatçı annem kalmıştı bu seneki doğumumda da yine annem kaldı ama iki kişilik oda denk geldi onda da sorun yaşamadık doktor ve hemşirelerden de memnundum.Çok ilgililerdi kontrollere de hep oraya gittim.Necati Hançerlioğullarına.Randevu bulamasak bile erken gidip bankodan sıra alıyordum sırf Necati hoca olsun diye.Çok ilgili bir doktor ben memnundum yine hamile olsam oraya giderim.