KLbRaa 15 yıllık kedimi bebeğim olunca anneme vermek zorunda kaldım 😞 evladım gibiydi çok güzel hayvan beslemek ama bi o kadar da zor bakımı kılı tüyü, aşıları, koltukları tırmalaması ve benimki yaşlandığı için hastalıkları arttı,, beşiğe falan kusmaya başlayınca annem aldı
Yani ömürlük bakacaksanız sahiplenin,, ve yavru olsa iyi olur çünkü benimki yaşlı olduğu için bebeği hiç kabullenmedi saltanatı bitince oraya buraya işemeleri başladı