Aynı sorun bizde de var malesef, 25 günlük bizimki. Yenidoğan bebeklerde oluyor galiba bu sorun. Uzerini çıkarıp tek zibinla bırakıyoruz biraz uyansin diye ya da altını değiştirince de uyanıyor ama sonra tekrar uyuyakaliyor memede. Sütu çekmediği için de doyamıyor malesef. Sonra mama ekliyorum doymadı diye, hep aynı döngü ya napicaz böyle 😕