Bebekim06 2023 doğum paketi almıştık 12 bine. Sincan korudan. Çok fazlasıyla memnun kaldım. Hastaneye 5 kuruş para vermedim. Doğumdan önce bebek geliyordu hastanede yattım bebeğe ciğer geliştirici iğne vurdular 2 doz 2 gün kaldım gündüzlü geceli yemek sürekli takip ve ilaç verdiler. Sadece 2000₺ ödedik. Sezeryan oldum bebeğim prematüre doğdu 15 gün küvezde kaldı ona da para vermedik. Doğumdan bir gün önce çok kötü oldum hastaneye yatırdılar takip ve ilaç aynı şekilde sabahına doğum yaptım 2 gece de doğum için kaldık. Eşim para ödemek için gitti borcunuz yok demişler. Hiç bir tetkiğe acilde yediğim serumlara şeker yüklemesine kan vermeye para vermedim. Bir tek detaylı ultrasona verdim 1750₺
6 ay önce abimler aldı doğum paketi 20 bin olmuş.