Emzirmeyi bırakalı 5 gün oldu. Kızım ilk iki gün gayet iyiydi ama 3 gündür o kadar zorlu ki herşey. Memeyle uyumayı biliyor hep öyle uyudu şimdiye kadar ama suan ne ben onu nasıl uyutacağımı biliyorum ne de kızım uyumayı biliyor doğal olarak🤦♀️ eşim uyutmaya çalışıyor bazen uyuyor bazen uyumuyor arabaya koyuyoruz biraz gitmeden uyuyup kalıyor tekrar eve çıkarıyoruz en son çare bunu bulduk en azından öğrenene kadar o kadar kıvranıyor ki uykuya geçmek için üzülüyorum da. Herseyi yaptım masaj yapıyorum istemiyor kucağıma alıyorum yok dokunmama müsade etmiyor ve o kadar huy değiştirdi ki çok hırçınlaşıyor yere atıyor kendini herseye ağlıyor ne yapacağımı asla bilmiyorum nasıl öğrenecek nasıl geçecek bu durum. (Kızım 2 yaşında bide ağlarken meme meme diye değil bir kere soruyor sonra dikkatini dağıtıyorum daha sormuyor ama çok hırcın sanki yeni düzenim böyle olacakmış gibi korkuyorum) çok uzun oldu şimdiden teşekkür ediyorum cevaplayan annelere