Deryamm benim bebeğim de çok kusan bir bebek. 6 ayımız bitti hala da devam ediyor. Beslenmesi fazlaysa bebek fazlasını atar demişti doktor. Kustuktan sonraki yarım saat boyunca tekrar meme verme canım. Bi de mutlaka besledikten sonra gazını çıkar ve bebeğini dik tut. Yatar pozisyon da kusmayı tetikliyor. Ha, bi de sallamamaya çalış emzirdikten sonraki 1 saat boyunca. Umarım işe yarar