bebekgoktug Selam kızlar ben geçen sene tutmamıştım hamileyken bu sene ramazan’da oğlum 10 aylık oluyor şükür kilosu boyu iyi bu sene tutmak istiyorum emziriyorum da sahurda ve iftarda suyu bol içersem sütğn etkilenecegini düşünmüyorum sizler napcaksınız 😍
beyzzsenturkk_ bebekgoktug kızım 1 yasına girdi ocakta bende tutacağım hamileyken ve yeni doğum yaptığımda tutmamıştım ama bu sene cok istiyorum zaten günde 1 kere emiyor sorun olmaz
albusdumbledore bebekgoktug geçen Ramazan da hamileydim tuttum oğlum 3900 doğdu Bu sene de hamileyim yine tutmayı düşünüyorum aksi bir durum olmazsa
ikizzannesii bebekgoktug 7 aylık olacak ikizlerim ramazanda .zaten mama da alıyorlar anne sütüyle birde ek gıda var yeter .hamileyken de tutmuştum yine tutucam inşallah
bebekgoktug beyzzsenturkk_ benim oğlum memeye yapışık ama keyfi yani günde 3 ögün ek gıda veriyorum olmadı 3 ana 1 ara öğün yaparım bende tutucam inşallah 😍
Elfgrn bebekgoktug geçen sene yeni doğum yaptığım vakte geldi. Tuhaf geliyor tutmamak ama ek gıda yemiyor zarzor üç beş anca doyurmuyor mama da almıyor bu yılda sıkıcaz disimizi seneye nasip ederse rabbim o zamana artık
afrausame Kararsızım tutmak istiyorum ama 2 aylık oğlum ve sık emiyor Bn de çok sık acıkıyorum bilmiyorum dayana bilir iyim sütüm kesilir mi ilk bebeğim de tutmuştum
Elfgrn afrausame bebeğin çok küçük şuanda bol sıvı alman gerek ki sütun azalmasin bebeğin için bu yıl dişini sık seneye tutarsın
bebekgoktug afrausame bence bu yıl tutma canım çok küçük daha ben 10 aylık olduğu için tutucam ek gıdayı da yediği için geri kalan sütüm yeter sen bu yıl bekle bence
bebekgoktug ikizzannesii allah kabul etsin inşallah 🥰 bende ek gıdayı iyice oturttugumuz için tutucam aralarda emdiginide sütüm yeter