alperenmommm Çişini ne kadar yapmasına bağlı değiştirmeniz ama kakalı tutmayın derim zaten ortalama 1-2 hafta siyah kaka yapıyor bebeler onu temizlemek çok zor yapışıp kalıyor kakalı bez tutmayın derim çiş için de ben bekletme taraftarı değilim bence değiştirmeliyiz. 3 aya giriyoruz mama kullanıyorum 2-3 saat sonra değiştiriyorum hiç bekletmiyorum. Bebek bezi olarak da sleppy kullanıyorum sarı çizgisi var ordan çiş miktarını görebilirsiniz