Çocuk doktoruna götürün mutlaka çok küçük risk almayın.
Benim bebeğim 25 günlükken çok kusmustu bı anda. Uykuya meyil oldu sıvı kaybından sandık. Gittiğimizde akciğer filmi çekildi bronsiolit olmuş. 1 hafta hastanede kaldık.
Eğer birşey varsa bile ilerlemeden tedaviye başlamak çok önemli. Daha çabuk toparlar