omrblgn Bebeğim 4 aylik zıp zıp kullanmamda bir sakınca varmı siz kaçıncı ayda kullanmaya başladınız.
ulkuakkoc omrblgn biz 5,5 aylıkken başladık kullanmaya. Doktor mama sandalyesinde oturabiliyor olması lazım demişti. Dik durabiliyor olması lazım dedi. Ona göre aldık ve kullandık
Melo29 omrblgn 5. Ayda başladım hoppala kullandık günlük 15 dkkayı geçmedim şu an 11 aylık sürekli kafasını gözünü çarpmaya bayılan bir bebeğim olduğu için çok zorda kalınca 5 dakika koyuyorum oyuncaklarıyla oynuyor