Benim kızım da 6 aylık.Geçen ay gündüz 2-3 uyku (toplam 4 saat) gece 10-11 saat uyuyordu ama bu ay gündüz uykusu 2 ye (toplam 2-2,5saat) indi.gece de dediğiniz gibi yatırınca hemen ağlayarak uyanıyor, sürekli hareket halinde.Ayrılık kaygısı +diş + ve bazı bebekler 6. aydan sonra 3 uykudan 2 ye düşüyormüş hepsi birleşince böyle oldu sanırım bizde de. (Doğduğundan beri dışarda 1 saat ancak duruyoruz.Bebeğiyle rahatça yemeğe arkadaş buluşmalarına gezmeye çıkan annelere imreniyorum)😔