Gecmıs olsun konuyla alakasız ojemı bebegınızın elındekıler ben tırnagını zor keserdım sız nasıl yaptınız oyle tasırmadan cok sasırdım kendımde oje kullanan bırı degılım kızımda 4 yasında bırgun sadece ızıne gıdınce teyzesı sürmüştü sonrasında bilmedigi için istemedi bu konuda cocugun çocuk bebegın bebek olması taraftarıyım elbette cok cici oluyorlar ama bilirmisiniz bılmem japonyada ılk okula gıden cocuklarda bır trend olustu takma tırnak abartı tokalar makyaj yapanlar var
Siz bu konuda nasıl yaklastınız fikriniz nedir kendınızde sık kullandıgınız ıcınmi normal karsıladınız merak ettim farklı fıkırleri her zaman duymak isterım