acemianne35 ehliyetimi 1 yıl önce aldım şimdi de kayınbabam bana kullanmayı öğretiyor size kim öğretti zorlandınızmı bu süreçte yanlışlarınız oldu mu
[silindi] acemianne35 Bana ehliyet almadan önce eski bir arkadaşım öğretmişti. Derslere kullanmayı bilerek gittim. Cesaret ederseniz hemen öğrenirsiniz.
Ozgee59 acemianne35 ehliyeti alalı çok olmamış. Alabildiyseniz zaten biliyorsunuzdur😊 unutmuş olabilirsinizb birkaç pratikle hatırlarsınız bence. Ben kursta öğrendim ehliyetimi aldığım gibi kullanmaya başladım
moommyyy acemianne35 eşim öğretmişti 1 hafta sürmedi tek başıma kullanabilecek kadar öğrenmem. Öncesinde otomatik vites kullanıyordum ama.
Nilay_80 acemianne35 sağolsun önce babam öğretti koca eline gidince eline bakma dedi. Ehliyete de eşim yazdırdı 1 haftada Felan öğrenmiştim ben 🙂