Ben daha yaptırmadım ama kendi yaptırmayı planladığım şeyi anlatayım. Ben sadece kendi ve eşimin çekirdek ailesini çağıracağım o yüzden yaptırmam kolay olur, örneğin bebeğimin babannesi ile bir fotosunu magnet bastırıp babannesine vericem. Herkesin ki kişiye özel olacak. Daha iyi olacağını düşünüyorum . Az kişi cagiracaksaniz fikir olsun