Bebeğim 5 ay 10 günlük pazartesi günü sünnet ettirdim ve çok pişmanım sürekli ağlıyo canı yanıyo söyleyemiyor alt açıyoruz ağlıyor krem sürüyoruz ağlıyor keşke büyüdüğünde kendini ifade edebildiğinde yaptırsaydım diyorum böyle içim gidiyo çocuğuma ağladıkça pişman oluyorum 😭