Oğlum 25 aylık cümle kurmuyor doğru düzgün konuşmuyor cümlesi anne gel anne ver kelimeleri de sadece ilk hecelerini söylüyor mesela oyun derken o diyor motor derken mo diyor doktor derken do diyor hep böyle ve sürekli bi vurma çabasında dün kardeşimin çocuğuyla oynarken itekliyor vuruyor bize de karşı da aynı şekilde sizinkiler nasıl konuşuyorlar mı normal mi erken mi daha geç mi 25 ay için yardımcı olur musunuz lütfen