mervezengi Merhaba kızlar. Oğlum 4.5 aylık dün cerrahi yöntemle sünnet olduk dikişler kendi düşecek. Doktorumuzun önerisiyle bardak vs kapatıyoruz. Antibiyotikli krem sürüyoruz. Bugünde kantaron yağı alıcam. Sizin bu süreç için önerileriniz var mıdır acaba
[silindi] mervezengi Benin doktorum bardak koymayı hiç önermiyorum dedi. Ben sürekli bezi ile birlikte pipisini bebek yağı ile yağladım. Kaka yapmadığı sürece çok bezini değiştirmedim.
mamameh mervezengi ben yaklaşık 3 haftaya kadar karton bardak koydum. İster istemez yapışır canı acır diye
incinmissindedii mervezengi bizde geçen hafta pazartesi sünnet ettirdik oğlum 5 ay 18 günlük. Hiç bardak vs koymadım Bi sıkıntı yaşamadık çok şükür. Sadece doktorun verdiği antibiyotik ve yara merhemi vardı onu kullanıyorum başka hiçbir şey sürmedim gayette güzel iyileşiyor şükür 🥰 çok tedirgin oluyodum ya bişey olursa diye ama olmadı çok şükür doktorunuz ne verdiyse nasıl dediyse o şekilde uygulayın biz Bi sıkıntı yaşamadık. Ayrıca Geçmiş olsun 😊🥰
Scmnezgi Geçmiş olsun canım doktorun her şeyi söylemiş zaten kremi bol bol sür kapağı da deri düzelene kadar kullan bence , bir de yapışırsa beze kendin açmaya çalışma bolca kantoron yapı dök yumuşayıp kendi ayrılıyor bezden hem canı yanmıyor ☺️
mervezengi Bir de ilk 2 gün bezini 2 saatte bir değiştirdim artık biraz daha geç değiştirmeye başlasam sorun olur mu sizler nasıl yapmıştınız