cinarcinar Merhabalar Şimdiye kadar silikon diş fırçasıyla fırçalıyordum Bebeğim 1 yaşında doktor artık kullanabilirsin dedi marka önerileriniz var mı? Bir de macunu bizim gibi suyla çalkalayamacak nasıl fırçalıyoruz😅
ahshdjdhddjjfjfj cinarcinar merhaba biz chicconun dis macunu ve dis fırçasını kullanıyoruz çok memnunuz
Birdunyabircennetannesi cinarcinar Rocs diş macunu ve diş fırçası Çalkalanıyor yutuyor 😅 Yani zaten bitkisel diş macunu oluyor
limonzeytinmom cinarcinar Jack n’jill marka kullanıyorum macunu tutsa da bişey olmuyor. Fırca da macunda aynı marka.
Alerjikrinit cinarcinar diş macunu için çok erken bence 2 yaşta öneriyorlar ki diş hekimine götürdüm o bile suyla fırçalasın dedi , 3 yaşa kadar tüküremez öğretmeye çalışın dedi sadece. Ben jack n jill kullanıyorum macun yeni kullanmaya başladık.
Alerjikrinit balli_cilek fırça suan rocs kullanıyoruz biraz minik ama memnunum . Macunu soruyorsanız memnun değilim pek kararmalar ilerledi düzenli fırçalamamıza rağmen tekrar hekime götüreceğim başka macun önerisi almak için.