uykusuzhergece_ emziklerini her yerde ve heryere atıyordu. Zaten bıraktırmk istediğim için o attıkça ben hepsini topladım ve sakladım. Sordukca sen attın, bul bilmiyorum ben dedim. Her sorduğunda da sen attin, ben sana dedim başka yok bitti. Diyerek bıraktık. 1 ayı geçti. Artik istemiyor.