Arkadaşlar oğlum 32 aylık kendisi bezi bırakmak istedi. Öncesin de hep konuşuyorduk bez ufak gelıyor artık bırakalım diye daha önce denememiz olmuştu hazır değildi. Şimdi kendisi bırakmak isteyince başladık
Çiş tutulur mu böyle birşey ilk kez görüyorum saatlerce yapmıyor. Klozete oturuyoruz bir saatten fazla beklıyoruz bir damla yapıp kalanı tutuyor arada kaçırıyor kaçırsın ona da razıyım ama bildiğiniz tutuyor vücusuna zarar verecek diye korkuyorum. Kaka da 3. Gün yapmadı hala sancısı var bez takalım yap dedım taktım ama yapmadı. Napıcam artık pes etmek istemiyorum oğlum aşırı zor birisidir. Araya zaman koyup tekrar başlasak eminim aynı şeyleri yaşıycaz offf yaşayan varmı kızlar