Kızlar bebeğim 3 aylık.
1 aydır mememi pek emmiyor red ediyor.
Bu yüzden mamaya başladık hipp kullanıyorum çok memnunum gaz yapmıyor ama kilo almadı.
Emmediği için sütüm de azaldı iki göğüs toplamı 60 ml anca çıkıyor sağınca.
25 günde 200 gr kilo almış ve günde nerdeyse 5-6 kere 120 ml mama içiyor buna rağmen çok az kilosu 3 aylık 5,600 🤦🏼♀️
İnternette aptamil ve bebelac kilo aldırıyor diyorlar hangisini almalıyım yardım lütfen ??? 😩