Anneler merhaba tıbbi sekreterlik kazandım 2018 yılında ve 2020 yılında yani son senemin son döneminde okulu bıraktım ve bi süre sonra da kaydım silinmiş zaten şimdi bu sene tyt ye giricem tekrar tıbbi sekreterlik kazanırsam acaba baştan mı okumam gerek yoksa kaldığım yerden devam edebilir miyim ne kadar süre de mezun olurum bilgi sahibi olan var mı