eslemselin Kızlar bebeğim 2 aylık oldu birkaç gündür sürekli karnı gurulduyor beslenirken de beslendikten sonra da ve huzursuz gazı var sizce bu guruldama neden olur ?
Menessasmom eslemselin benim kızım karnı guruldatıktan bikaç dk sonra kanalizasyon gibi ses çıkarıp herşeyi boşaltıyodu 😂 yani gazı veya kakası vardır bence
eslemselin Serap-asel normalde her beslenmeden sonra çıkarır ama inatla çıkarmıyor 15-20 dk uğraşıyorum ne yapmam lazım acaba gaz damlası da kullanıyoeuz
Hazelsmamm eslemselin karnına zeytinyağı ile masaj yapabilirsiniz YouTube da kolik bebek masajı diye video var. Sonrasında da bir 5 dakika karın üstü yatırın çok rahatlayacaktır
eslemselin Eloyo yok guruldama da ağlamıyor poposunda pişik falan da yok sadece ya memede durmak istiyor ya da kucakta
babylove_ Bende aynılarını yaşamaya başladım 1.5 aylık bebeğim 2 gün önce doktora sordum hava alıyordur dedi memeyi tam kavramıyorsa dedi bir de gazı vardı gazını çıkar emmeye devam etsin dedi bunları bi dene canım
eslemselin babylove_ aslında her mama verirken iki kez gazını alırım aralıklarla emzirirken de aynı şekilde ama bu 2 gündür niyeyse gazını çıkarmıyor sürekli kusuyor gazını çıkarmayınca da ne yapacağımı şaşırdım