incir-receli Misipisi35 gayet normal benim kızım 3,5 yaşında 14 kilo 99 cm doktorlar normal diyor herşeyi yiyor ama çok hareketli
Deletedmom_98 Misipisi35 28 ay 17 kg 97 cm erkek bebek. Doktor boydan ötürü kilosunun normal olduğunu söyledi geçen hafta.
Umutdamla20 Misipisi35 maşAllah kuzuya gayet iyi bence kızım da 2.5 yaşında 15 kg 101 santim doktor gayet iyi dedi
Misipisi35 incir-receli ben de hemşireye sormadım yakın zamanda fa dr gitmedik buraya bi sorayım dedim
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_98 doktorlar da alem benim oğlum 100 cm 16 kilo 3 yaş boyuna göre kilosu fazla diyorlar kızım 4.5 yaş 106 cm 18 kilo onada aynı persentil hesaplayınca boyuna göre fazla çıkıyor size persentil baktınız mı
Misipisi35 Umutdamla20 gözüme zayıflama geliyor kızım hiç çevrede akranı da yok sorayım dedim ama çok hareketli
KLORAK Misipisi35 19 kilo bi çocuğa göre normal değil zayıf ama 10 kilo bi çocuğa göre normal gibi duruyor. Siz kime göre kıyaslamamızı istersiniz?
Deletedmom_98 livanurvealpinannesi61 Valla ben kendim baktım %90-95 persentilde çıkıyor. Zaten oğlumun kilosunun normal olduğu dışarıdan bakılınca da belli oluyor. Öyle tombul bir bebek değil görüntü olarak Ama iri yaşıtlarına göre
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_98 evet bizim de öyle sınırın üstünde yazıyor %50 olmalıymış sanırım bizim boya göre kilosu fazla persentile göre o yüzden sordum canım
Deletedmom_98 livanurvealpinannesi61 ℅50 olması gerekiyor diye bir durum yok ki Sen bence persentile takılma Bazı şeyler genlerle alakalı Eşimin tarafında doğan tüm bebeler iri, boylu Bence genle alakalı bizimki Yemeyi de seviyor bebeler
livanurvealpinannesi61 Deletedmom_98 yani boy kilo eşit olmuyor olacak diye birşey yok zaten sağlıklı olsunlar yeterki
ArassMom_ Misipisi35 Bence çok çok iyi oğlum 3 yaşında kızınız ile aynı kiloda 3 yaş 107 cm 14 kilo 🌸