Ekea12 Arkadaşlar. 1 ay 3 günlük bir kızım var. Ama uyurken sürekli ıh ıh ıh diye ses çıkarıyor. Yaşayan var mı? Sizce neden olur? Cevaplayanlara şimdiden çok teşekkür ederim💓🤲🏻
Yigitkomuz_ Ekea12 evet benimki de yapardı canım yeni doğanlarda refleks olurmuş sanki rüyada içini çeker gibi mi bizim öyle yapardı bazen hala yapıyo 6 ay lik oldu 😂
Zeyzeyim Ekea12 benim kızımda yapiyodu. Hatta inliyor gibi sürekli hiyerimi ağrıyor diye düşünür dururduk. Zamanla geçti 😊