Hanımlar ilk çocuğuma doğum yaptığımda görümcem altın takmıştı sağ olsun. Sonra kendisi doğum yaptı ama biz altın takamadık. 3 kere hediye aldım çocuğuna. Benim ikinci çocuğum oldu ve görümcem hiç bir şey almadı, yanlış anlaşılmasın alsın diye asla beklemiyorum. Ben çocuğumu sünnet ettirdim bi paket meyve suyu bisküvi aldı yabancıya gelir gibi geldi. Şimdi onun oğlu sünnet oldu. Sizce ben de onun yaptığı gibi mi yapayım, yoksa altın mı takayım. Zoruma giden yabancıya gelir gibi gelmesi oldu. Tamam belki altın takmadık ama kaç kere hediye aldım verdim onun çocuğuna. Siz olsaydınız ne yapardınız.