Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık henüz kulak kiri çok fazla hergün temizliyorum konağıda var kulak dışında ve içinde kafasında da var öneriniz var mı acaba ne denediysem geçmedi doktor sıvı vazelin kullanın dedi kullandık ama geçmedi kulak kiri konusunda problem yaşayan var mı?