reyreylo ben kullandım ama reflü olmadı hiç. Oğlum 4.aya kadar kullandı. Hiç kusma, boğulma yaşamadım. Hatta mide gazını bile çıkarmadan yatırmak zorunda kalıyordum çoğunlukla o durumda bile sıkıntı yaşamadım. Belki de juno kullandığım için. Gaz çıkarmaya falan çok yardımcı gerçekten memnun kaldım. Ama boyutu keşke daha büyük olsaydı 🥺🥺 biraz zorlandım normal yatağa alıştırırken 😂😂