Kızım erken de uyusa erkende kalksa gece yine uyuyamıyorum gözüme uyku gelmiyor. Öğlen uykusuzluktan sürünüyorum başımı uyumak için yastığa koyuyorum gözlerim kapalı ama beynim resmen uyanık. Uzun zamandır böyleyim asla deliksiz derin bir uykuya giremedim hasret kaldım resmen. Kızım gece 12 de de uyuşa öğlen geç bile kalksa ben uyuyamıyorum 😓😓😓😓 Başıma yastığa koyduğum zaman beynim uyutmuyor. Şükür bir sıkıntım stresim yok. Eşimle mutluyuz şikayetim dahi yok. Kızım maşallah öyle beni yoran eden bir bebek değil.