Venus111 her bebenin huyu farkli☺️ bende ilk bilmez zamanlarimda o dis cikma tablosu var ya o siraya gore cikcak diye bekliyom. Cocukta salya, huysuzluk, kısmi ates var ama tablodaki dislerden gelen yok. Agzini acipta banada baktirmiyo. Neyse hasta oldu doktora goturdum, doktor bakti alt azı dişleri çıkmış üstler geliyo dedi ben şok 🤣 e dedim tabloya göre ön üst 3-4 gelmediki daha demisim adama. Doktorda sasirdi benim soyleme tarzina nabalim simdi cocugun gelen dislerini gerimi gonderelim siz gidin 3-4 gelmesini bekleyelim diye cok gülmüştü halime😄 aklima geldikce bende hala gulerim ve hala ön ust3-4 yok🤷