Lutfiye_yangoz 3 Mart’ta kızımın doğum günü nasıl bir pasta yaptıracağıma karar veremedim. Sizler nasıl yaptırdınız görsel olarak paylaşa bilir misiniz.simdiden teşekkür ederim ☺️
superisi3338 Lutfiye_yangoz benim kızımın doğum günü de 3 parta ben de pasta diye aratıp paylaşım var mı diye bakıyordum. Sizin postunuza denk geldim 😊
Mnli Lutfiye_yangoz bence şeker hamuru yaptırmayın çok ziyan oluyor naked cale yaptırın istediğiniz temada figür eklesinler üstüne
pinar61 Lutfiye_yangoz Şu ara Kuzenim çevrem düz sade üstünde biblolu pasta yaptırıyor kuzenim kelebek koydurmustu
Mnli pinar61 evet düz pasta üstüne figür hatta ben kızıma bu yaz papatya temalı yapmayı düşünüyorum direk kremayla yapıyorlar papatyaları da sade daha güzel modası geçti gibi oldu şeker hamurunun
pinar61 Mnli Ben de kelebek figürlü düşünüyorum anneli kızlı kıyafet aldım mint yeşili belki mint yeşiline uygybi pasta yaparim
Mnli pinar61 mint yeşiline pudra pembe de çok uyuyor uçuk tonlarda somon gibi renkler de bir de makaron balon mu ne diyorlar mint pembe sarı falan oluyor size fikir olsun