Fatma23 Kızlar patila yapmak istiyorum hiç yapmadım öncesine Yağda mı kızartılır yoksa aynı gözleme gibi tavada mı?
Fatma23 01012024 anladım canım teşekkürler ben isim değişikliği yüzünden yağda kızartıldığını sanıyordum ☺️
Birbalannesi09 Fatma23 biz hep yagda yapariz cok yag çekiyor dersen pisirdkten sonra ustune tereyağı sur yumusak olsun ama yagda kizartmani tavsiye ederim cnm benimde canim cekti orucluyum yapsammi acaba