senemistanbul Merhabalar kızım 3 aylık, tırnaklarını kesmekte çok zorlanıyorum. Uyanıkken zaten mümkün değil, uyurkende keserken ya ellerini çekmeye çalışıyor yada hemen uyanıyor. Sizler nasıl başa çıkıyorsunuz bu hemen uzayan tırnaklarla 🙈
Caninanasi senemistanbul ama iki günde uzuyo cidden ve suratını çizik içinde birakiyo, neyse ki çabuk geciyo ama insan üzülüyor yine de kanatır şekilde ciziyo cnku
mom0989 senemistanbul ahh ahh 2 günde bir tırnak kesiyorum ben de. Uyurken kesiyorum bakıyorum derin uykuya geçiş yapıyor hemen 10 dk da yavaş yavaş kesip törpü yapıyorum. Yoksa hemen yüzünü çiziyor sıpam. Dikkatte ediyorum o kadar ona rağmen çizecek yer buluyor. Nasıl bu kadar çabuk uzuyor ben de anlamıyorum 🤔🤔
Dgndrmz senemistanbul parmaklarını emiyosa oyuzden cabuk uzuyodur canım. Bizimkide öyle 2-3 gunde bir uzuyor kesmessem hem kendini hem beni yoluyor yuzumu agzımı gogsumu sıpa oyuzden bende eşimle kesiyorm o kucagına alıyo konusuyo gulduruyo vs bende caktırmadan kesıp torpuluyorm hiç durmassa cok zor durumda kalırsamda mecbur tv karsısında kesiyorm
Ygtek senemistanbul uyurken kesiyorum en keyif aldığım nedense tırnaklarını kesmek😀 elini cekiyor evet ama dikkatli bi şekilde hemen kesiyorum
Caninanasi O iş zor iş sahiden oğlum çok huysuzluk etmiyo ama babası oyaliyo ben kesiyorum tek başına olmuyo, uykuda kestim bi kere yanlışlıkla bı tirnagino azcik derin almışım ağladı uykusundan uyandı ondan beridir çok korkuyorum uykusunda kesmekten çocuğum Allah korusun korkar da diye... İki kişi yapın tavsiyem...
senemistanbul Eylulum20 balannesiii Caninanasi mom0989 Dgndrmz Ygtek Burcu22 GramPozitifBakteri MHMA Teşekkür ederim hepinize 🙏🏻 Şu tırnakları kesilirken babasını kandıran prensesi izleyip gülelim o zaman 🥰🙋🏼 https://youtu.be/ij_1nLvmlzo
Burcu22 senemistanbul o aylarda kolay uyurken kesebiliyorsun benimki şuan 8 aylık uyurken kesmiyorum dokunduğum an uyanıyor başa sarıyoruz gündüz çocuk şarkıları söylerek zor kesiyorum hele o ponçik ayaklar babasıyla beni çok zorluyor çünkü ayakları hiç durmuyor
GramPozitifBakteri senemistanbul derin uykuya gectigini anladigim an kesmeye calisiyorum..onunnm disinda cok zor oluyo durmuyo ki eli kolu :) ne kadar derin kesersem keseyim o cizcek yer buluyo o ayri ama gercekten cok zor bi is 2 bucuk aylik benim ki de kucucuk kucuk tirnaklar ay
MHMA senemistanbul benim eşim kızı oyalıyor şarkı söyleyerek ben kesiyorum. Bizimde 2 güne bir uzuyor kesiyoruz genelde banyo sonrası kesiyorum.
balannesiii senemistanbul zor bir iş gercekten bende bebekken uyurken yapıyordum simdi mamasını icerken yapmaya calısıyorum ama sürekli ellerini cekerek gülüyor🙈 buda beni zorluyor😕
Eylulum20 senemistanbul ben keseceğim zaman mutlaka uykuda olmalı bir de süpürge sesinde uyutuyorum. Böylece hem derin uyuyor hem de tırnak makasının çıkardığı sesi duyup korkmuyor. Süpürge sesini deneyin :)
Zubeydeeren senemistanbul ahh ahh bende tam suan bunu düşünüyorum cok cabuk uzuyor tırnakları uyutabilirsem kesecem insAllah canını acitmam😓