Ceycey001 9 mart dogumluyuz kızlar ⅘ gündür ne kucaktan iniyor ne bisey yiyor Sürekli mız mız aglamaklı feryat figan gece deseniz uyku saat bası kalkıyorum nerdeyse gündüz uykusunada zor geçiyor ne oldu anlamadım büyüme atagı varmı bu ayda
guldef Ceycey001 28 Mart doğumluyuz. O kadar huysuzluk yok ama bizde biberin reddi yapıyor çıkan dişler bizi çok yordu. Gece de uyanıyor aç oldugunda ama mamayı içerse çok uyanmiyor
Senametinn Benimki 10 Mart doğumlu. Bu aralar bi ergenlik dönemi gibi anlayamadım. Asla yerinde durmuyor bazen yemeği reddediyor, uykuya direniyor. Gece uykuları sık sık bölünüyor. Ya atak dönemindeler ya da diş zorluyor 🤷♀️