Bende tesetturluyumm ama ferace degil genis pantolon filan giyiyorumm bende toparlanmak istyorum artikk dun namaza basladim daha oncede kac kez basladim hersey mukemmel olsun istyodun ogleyi kacirinca ogun kilmiyodum sonra birakiyodjmm simdu oyle degilimm namaz dualarini yarisini biliyorum bazen kilarken sasriyorumm bugun sabah namazina da kalkmadim eksiklerim. Var ama vazgecmicemm her namaz sonrasi hatalarimi kabul et diye dua ediyroumm Allah a boyle boyle duzen oturtup devam edecem insallah sonra genis elbiselerler baslamayacagmm derkrn yavas yavas duzene sokarm insallah hepsini bianda yapamam olmuyoo agir geliyo banada