Arkadaşlar doktora gittim hcg 3.48 çıktı tekrar test yaptım 3.64 çıktı erken gebelik testi de negatif çıktı suan regl 4 gun gecikti soru şu bu süreçte en az 10 agri kesici içtim hamile değilim diye onun öncesinde 2 tane migren ilacı hamileysem durum ne olur bilgisi olan var mi