Momyboby Kızlar sezeryan doğumum sonrası doktorum Brufen adlı ilaç verdi rahim kaslarını gevşetmesi için. Fakat emzirme döneminde kullanılmaz yazıyor prospektüste. Doğum sonrası kullanan oldu mu?
aysebb Momyboby Banada vermişti doktorum kullanmıştım 3-4 gün. Normal doğumdu benimkide yani kullanabilirsiniz sorun olmaz
queen_bee Momyboby doktor verdiyse kullanın. Zaten çoğu ilaçta emzirirken kullanılmaz yazıyor, doktorlar daha iyi bilir