Merhaba bebeğim 38+1 de sezeryanla 4.260 gr doğdu.Şu an 2.5 aylığız 6.440 gr olduk.Sadece anne sütüyle besleniyor çocuğum.Ama memeden ayrılırken hep ağlıyor kendi kendine bıraktığı halde.Bunun sebebi nedir sizce?Şimdiden teşekkür ederim öneriler içinde😊