Papatyaaa01 Kızlar merhaba yakın zamanda saçına ombre yaptıran var mı? Hangi şehirde kaç paraya yaptırdınız İzmir de her zaman gittiğim kuaför 4000 le 6000 arası dedi fiyata şok oldum
Kepekekmegi Papatyaaa01 hemen hemen her yerde fiyatlar o şekilde zaten 5 binden aşağı yapan yok burada.
Babymomyy1 Papatyaaa01 doğrudur aşkım marketteki boya fiyatlarına bakılacak olursa yaptırmak daha mantıklı çünkü ombrede açıcı üstüne dip köyü üç açık olmak üzere 2 farklı boya ve cila anca. Ben ışıltı attirmayi tercih ediyorum
Kepekekmegi Papatyaaa01 kayseride yaşıyorum geçenlerde eltim yaptırmış 1600 e ama yani ucuz işcilik olduğu çok belli. Neyse ki annem kuaför, masrafım yok bu konuda😅