Merhaba, ücretli öğretmenlik yapan var mı? Yeni zamlarla birlikte kaç saate ne kadar ücret alıyorsunuz, sigortanız ne kadar yatıyor. Ben özelde yarı zamanlı çalışıyorum. Önümüzdeki yıl için çok iyi bi maaş teklif etmediler. O yüzden ücretli daha mı mantıklı diye düşünmeye başladım. En azından haftasonu tatil, günlük çalışma saati daha az